Jakten på selvitlliten

Publisert av Ann-Kristin Holm den 28.12.20.

Lionsklubbene i Narvik og Narvik skolekor har inngått et samarbeid som skal gi unger økt selvtillit.

Narvik skolekor i samarbeid med de tre Lionsklubbene i Narvik har valgt musikalen JAKTEN PÅ SELVTILLITEN som sin førjulsforestilling.

Temaet i musikalen dreier seg om hvordan 10-åringen Jens får hjelp til å finne igjen sin frastjålne selvtillit. Som de fleste barn og unge drømmer også Jens om å være flink på ulike områder, f.eks. idrett, musikk, dans eller på skolen.

Musikalen er skrevet av komponisten Per Helge Bergan for Lions/Mitt valg.
Sammen med Narvik Skolekor, stiller musikere fra Solhaugen vgs og Kulturskolen.
Dirigent/kunsterisk leder: Marit Lamvik
Billettpriser inkl.avgift: Voksne kr.205,- Barn kr.80,-

Foto Jan Erik Teigen: Henrik Willy Rørvik (tv) fra Lions Ankenes/Narvik, Hilde Johannesen fra Lions Svarta Bjørn, og Ole Johan Larsen fra Lions Narvik samarbeider tett og godt med Marit Lamvik og Morten Martinussen fra Narvik skolekor om oppsettingen av musikalen «Jakten på selvtilliten».